Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar - Reisverslag uit Sotogrande, Spanje van Jack & Mayke Hagens - WaarBenJij.nu Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar - Reisverslag uit Sotogrande, Spanje van Jack & Mayke Hagens - WaarBenJij.nu

Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar

Door: Jack

Blijf op de hoogte en volg Jack & Mayke

21 December 2013 | Spanje, Sotogrande

We zitten alweer een weekje in Puerto de la Duquesa, diep in het zuiden van Spanje in de buurt van Gibraltar. Het weer is hier een stuk aangenamer en met temperaturen tussen de 14 en 18 graden met een zonnetje...zeer behaaglijk.
Sinds afgelopen donderdag is Monique op bezoek en dat is heel gezellig!
We hebben een leuk appartement aan de haven en de zee en genieten van de zon, een leuke en uitdagend golfbaan op een steenworp afstand en hebben al een bezoekje aan Gibraltar achter de rug. We genieten ervan!
We gaan de komende dagen de verjaardag van Mayke vieren en de Kerst doormaken in goede zomerse omstandigheden.

In Gibraltar hebben we Toby kunnen portretteren in zijn kerst-outfit en hem vereeuwigd tot een mooi kerstkaart.

Lieve groeten, fijne feestdagen en een gelukkig nieuwjaar van Jack, Mayke en Monique.

• 22 December 2013 - 09:59

Rikie En Bert :

Hola amigo's (zo zeg je dat toch?)
    Allereerst Mayke, proficiat met je verjaardag. Maak er een leuke dag van. Wij zullen vanavond op je proosten.
    Mooie omgeving waar jullie zitten en met goed gezelschap! We vinden het leuk om jullie volgende week weer - even - te zien. Voor nu ook voor jullie gezellige kerstdagen en tot in Nederland.
    Groeten, Bert en Rikie

• 22 December 2013 - 10:23

Care Groenendijk:

Goedemorgen, jullie ziten weer goed in de zon en heerlijk dicht bij zee. En een extra feestelijke dag vandaag, Mayke's verjaardag. Van harte, Mayke, met weer een nieuw levensjaar bereikt in goede gezondheid en geluk, met een dikke pakkerd van mij. Ik wens jullie een leuke dag en mooie Kerstdagen.
    Liefs, Care

• 22 December 2013 - 11:17

Jos & Gonneke:

Hoi beiden,

Proficiat, Mayke, nog vele jaren in goede gezondheid met Jack.
    Geen verkeerd plekje waar jullie nu zitten, geniet,
    groeten, van ons beiden,
    Jos & Gonneke

• 22 December 2013 - 11:19

Peter:

Hé lievie, dikke kus voor je verjaardag, denk aan je ( jullie).Peter

• 22 December 2013 - 19:07

Riet Theunissen:

Hoy Jack en Mayke
    Hele fijne kerstdagen en gelukkig Nieuwjaar Zijn jullie voor nieuwjaar niet thuis?
    Groetjes Jan en Riet.

• 22 December 2013 - 19:15

Bas:

Merry Christmas and a Happy Birthday :-)
    Kus van ons drieën

• 22 December 2013 - 19:41

Dorine:

Lang zal ze leven, lang zal ze leven in de gloria hiep hiep hoera etc. etc.
    Hartelijk gefeliciteerd Mayke.
    Fijne feestdagen en een heel gelukkig en gezond 2014