Merry Christmas and a Happy New Year - Reisverslag uit Bongaree, Australië van Jack & Mayke Hagens - WaarBenJij.nu Merry Christmas and a Happy New Year - Reisverslag uit Bongaree, Australië van Jack & Mayke Hagens - WaarBenJij.nu

Merry Christmas and a Happy New Year

Door: Jack en Mayke

Blijf op de hoogte en volg Jack & Mayke

23 December 2016 | Australië, Bongaree

We zijn alweer een tijdje in Australië en weer gewend aan het westerse leven. We doen het rustig aan en golfen, lezen, wandelen, doen boodschappen, zwemmen in zee en maken korte tripjes met de auto naar de Sunshine Coast of het binnenland. Easy going op zijn australies. Zo gaan we ook voor de Kerst en Oud en Nieuw en verheugen ons al op ons kerstdiner en het vuurwerk met Oud en Nieuw. Wij gaan weer voor een mooi en gezond 2017 en willen jou hetzelfde toewensen.

Fijne feestdagen en een Happy New Year!!!

• 23 December 2016 - 10:08

Ineke:

Hallo lieve Maike en Jack,
    Dank voor jullie reisberichten elke keer weer. Goed om te lezen dat jullie het fijn hebben samen daar in dat verre, Australië. Het Is natuurlijk daar schitterend weer en daar zijn we best jaloers op. Kerst is ook wel apart daar.
    Ik hoorde dat er hier ook al weer mensen zijn die met kerst een BBQ doen. Ook wel grappig, lekker een dikke kerstmuts op en wanten aan. Moet ook kunnen toch. Wel sfeervol als er ook nog sneeuw zou liggen.
    Wij van met kerst naar Santpoort. Daar woont mijn zusje, kunnen we ook lekker een strandwandeling maken bij windkracht 10.
    Wij wensen jullie mooie sfeervolle kerstdagen en alle goeds voor 2017.
    Lieve groeten Charles en Ineke.